Thursday, October 27, 2011

van wanita umno bera

Skuad Sayang Wanita UMNO Bera terima van


ISMAIL Sabri Yaakob memandu van Skuad Sayang pada majlis penyerahan kenderaan itu kepada Pergerakan Wanita UMNO Bera di Bera, baru-baru ini.






BERA 27 Okt. - Skuad Sayang Pergerakan Wanita UMNO Bera menerima sebuah van untuk dijadikan pejabat bergerak semasa melaksanakan aktiviti di daerah ini.

Ketua UMNO Bahagian Bera, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, pemberian kenderaan itu merupakan strategi dalam melakukan penambahbaikan parti untuk mendekati masyarakat di sini.

Beliau yang juga Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan berkata, cara itu disifatkan lebih berkesan dalam menyalurkan maklumat tepat serta menarik sokongan rakyat kepada UMNO dan Barisan Nasional (BN).

''Pemberian van tersebut akan memudahkan tugas Skuad Sayang mendekati dan membantu rakyat yang memerlukan termasuk menjelajah kawasan Felda dan perkampungan Orang Asli," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada majlis penyampaian van tersebut kepada Skuad Sayang di perkarangan pejabat UMNO Bera di sini baru-baru.

Sehubungan itu beliau berharap van tersebut dapat dimanfaatkan sebaik mungkin bagi menjalankan aktiviti kebajikan untuk rakyat.

Katanya, kemudahan itu membolehkan maklumat khususnya berkaitan dengan dasar kerajaan sampai ke peringkat akar umbi.

No comments:

Post a Comment