Friday, May 3, 2013

orang pas bera kena undi bn

ARKIB : 03/05/2013

Ahli Pas di Bera digesa undi BN

Ismail Sabri Yaakob turut beratur untuk menikmati hidangan yang disediakan dalam Program Moh Ngeteh di Felda Mengkuang, Bera, semalam.
BERA 2 Mei - Semua ahli Pas Kawasan Bera digesa mengundi Barisan Nasional (BN) dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 sebagai cara terbaik memberi amaran kepada Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang merampas kerusi Parlimen itu daripada mereka.
Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, sokongan kepada BN akan membuka mata PKR yang menipu mereka dengan mengambil tindakan bertanding di Parlimen Bera.
"Terus terang saya katakan Pas kena tipu dengan PKR sebab kerusi ini mereka dah bertanding selama dua penggal. Oleh itu Pas mesti membalas dendam.
"Daripada mereka sokong PKR yang telah menipu mereka, lebih baik memberi sokongan kepada BN yang tidak pernah menipu malah banyak membantu memberi pelbagai kebaikan untuk rakyat," katanya.
Beliau berkata demikian dalam sidang akhbar selepas Majlis Moh Ngeteh di Felda Mengkuang, di sini hari ini.
Sementara itu, beliau berkata, beberapa janji calon PKR, Zakaria Abdul Hamid kepada penduduk Bera menunjukkan pencabarnya itu langsung tidak menyedari pembaharuan yang dibuat kerajaan di Bera.
"Maaf kalau saya kata, dia sudah terlalu lama tidak ke Bera, dia tidak tahu mengenai semua yang dijanjikan itu sudah pun kita laksanakan dan sebahagian lagi dalam peringkat pelaksanaan.
"Penduduk Bera dan penyokong Pas yang menjadi peneroka di Felda pun tahu semua itu telah dilaksanakan kerajaan pimpinan BN," katanya.

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Pahang/20130503/wp_06/Ahli-Pas-di-Bera-digesa-undi-BN#ixzz2SHIn1HoR
© Utusan Melayu (M) Bhd

No comments:

Post a Comment